Календарні плани
wym-1453481719398
Завдання під час карантину wym-1584437001470 тести до тематичного оцінювання з розділу 3:"Європейське суспільство і держави в 10-15 столітті"
Завдання для тематичного опитування закрито 20.03.2020.
Всесвітня історія. 7 клас
(35 годин / 1 година на тиждень)
Навчально-методичне забезпечення навчального плану
- Навчальна програма з історії для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи. Видавничий дім «Освіта». Наказ МОНмолодьспорт № 664 від 06.06.2012 р. (mon.gov.ua)
№ | Презентації | Поурочні плани | Розділ | Відео |
1 | ВСТУП НАЗУСТРІЧ ІСТОРІЇ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу (повторення) | |||
2 | Що і як вивчається в курсі історії Середніх віків . | |||
Розділ I | ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ | |||
---|---|---|---|---|
3 | Становлення середньовічної Європи | |||
4 | Утворення «варварських королівств». Імперія Карла Великого . . | |||
5 | презентація![]() wym-1454008008729 | Візантійська імперія wym-1569421365108 | Візантійська імперія . . | |
6 | Арабський світ . | |||
7 | Практичне заняття. Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію | |||
8 | Урок контролю та узагальнення знань з розділу 1: Перші середньовічні держави | |||
Розділ II | СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ | |||
9 | СЕРЕДНЬОВІЧНЕ ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО wym-1636654826727 | Середньовічне європейське суспільство | ||
10 | Практичне заняття. Життя і традиції рицарів і селян | |||
11 | Місто в Середньовіччі . . . . . | |||
12 | Практичне заняття. Повсякденне життя людини в Середні віки | |||
13 | Урок контролю та узагальнення знань з розділу 2 СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ | |||
Розділ III | ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В X–XV СТ. | |||
14 15 | wym-145443746220![]() | Хрестові походи. Взаємовідносини європейського та східного світів . Практичне заняття. Наслідки хрестових походів. | ||
16 | Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій | |||
17 | Англія та Франція у ХІІ–ХV ст. . . | |||
18 | Практичне заняття. Велика Хартія Вольностей | |||
19 | Німеччина та Італія в Х–ХV ст. | |||
20 | Країни середземномор'я в середні віки wym-1583936935285 | Іспанія та Реконкіста | ||
21 | Урок контролю та узагальнення знань з розділу3 ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В X–XV СТ | |||
Розділ IV | МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ | |||
22 | Освіта, наукові дослідження та винаходи Середньовіччя | |||
23 | Вплив церкви на суспільство в середні віки wym-1519194270061 | Вплив Церкви на середньовічне суспільство . | ||
24 | Раннє Відродження і гуманізм | |||
25 | Практичне заняття.середньовічні школи та університети.Життя середньовічних студентів | |||
26 | Урок контролю та узагальнення знань з Розділ IV МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ | |||
Розділ V | КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ | |||
27 | Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. . Велике князівство Литовське | |||
28 | Навчальний фільм.Московська держава wym-1524071685896 | Монгольська навала на РусьНовгородська боярська республіка.Александр Невський.Московська держава Швана III | ||
29 | Московська держава Швана Грозного | |||
30 | Практичне заняття. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій | |||
Розділ VI | СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД | |||
31 | Середньовічне суспільство Індії та Китаю . | |||
32 | Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ | |||
33 | Урок контролю та узагальнення знань з Розділ V КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ, Розділ VI СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД | |||
34 | Повторення |
Коментарi