Клендарні плани Всесвітня

Календарне планування всесвітня історія 11б клас (стандарт 34 години)
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Презентація, поурочні планиВідео Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ(4години)
Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин. Організація Об’єднаних Націй (ООН).
Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни.
Практична робота:Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.(науково- практична конференція)
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу №1
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА(6 годин)
Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства
Рух афроамериканців США за громадянські права Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання).
Політика зменшення соціальної нерівності. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм.
Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту
Практична робота:– Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу.(захист презентацій)
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№2
Польща 1956 1960
wym-1573491991431
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ (6 годин)
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії
Польща Чехословаччина,Румунія трансформація комуністичних режимів Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст.
Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації
Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні
Практична робота:– Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. (на прикладі Вацлава Гавелла, Леха Валенси, інших).
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№3
Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ(8годин)
Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети
Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін
Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст
Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання.
Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст
Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону.
Практична робота:– Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№4
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (5годин)
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД
Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.
Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна
Практична робота:-Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№5
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА(4 години)
Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення
Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.
Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.
Практична робота:– Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№6


МИРНІ КОНФЕРЕНЦІЇ країн антигітлеровської коаліції.

Закінчення Другої Світової війни wym-1625894135001

Кiлькiсть переглядiв: 6349

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.