Клендарні плани Всесвітня
Календарне планування всесвітня історія 11б клас (стандарт 34 години)
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Презентація, поурочні плани | Відео | Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ(4години) |
Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин. Організація Об’єднаних Націй (ООН). | ||
Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни. | ||
Практична робота:Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.(науково- практична конференція) | ||
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу №1 | ||
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА(6 годин) | ||
Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства | ||
Рух афроамериканців США за громадянські права Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). | ||
Політика зменшення соціальної нерівності. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. | ||
Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту | ||
Практична робота:– Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу.(захист презентацій) | ||
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№2 | ||
Польща 1956 1960
wym-1573491991431 | Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ (6 годин) | |
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії | ||
Польща Чехословаччина,Румунія трансформація комуністичних режимів | Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. | |
Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації | ||
Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні | ||
Практична робота:– Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. (на прикладі Вацлава Гавелла, Леха Валенси, інших). | ||
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№3 | ||
Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ(8годин) | ||
Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети | ||
Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін | ||
Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст | ||
Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. | ||
Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст | ||
Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. | ||
Практична робота:– Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав. | ||
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№4 | ||
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (5годин) | ||
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД | ||
Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. | ||
Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна | ||
Практична робота:-Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів. | ||
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№5 | ||
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА(4 години) | ||
Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення | ||
Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”. | ||
Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції. | ||
Практична робота:– Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни. | ||
Урок контролю та корекції навчальниї досягнень з розділу№6 | ||
МИРНІ КОНФЕРЕНЦІЇ країн антигітлеровської коаліції.
Закінчення Другої Світової війни wym-1625894135001
Коментарi