Всесвітня історія 8 клас( за новою програмою)
1 година на тиждень 35 годин на рік
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів
5-9 клас лист МОНМС від 18.02.2005 року 1/9-622
Підручник Всесвітня історія 8 клас М.І.Ліхтей Київ «Грамота»2008
№ уроку | дата | дата | Зміст навчального матеріалу |
Повторення та вступ. (1 години) | |||
1 | ПОВТОРЕННЯ Цивілізаційна спадщина Середньовіччя. Ключові поняття історії Середніх віків. Світ напередодні Нового часу. Хронологічні межі й періодизація Нового часу. Поняття Нового часу. Політична карта Європи. Народонаселення. Історичні джерела з історії Нового часуРанній новий час. | ||
Тема 1. Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій (3 години) | |||
2 | Причини й передумови Великих географічних відкриттів | ||
3 | Завоювання Нового світу | ||
4 | wym-1475420685092![]() | Практичне заняття. Соціально-культурні наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства. Зміна поглядів на світ | |
Тема 2. Людина Ранньої Нової Доби(3 години) | |||
5 | Матеріальний світ і суспільство. Соціально-економічний вплив відкриття Нового Світу. «Революція цін». Початок кризи аграрноремісничої цивілізації в Західній та Центральній Європі. | ||
6 | Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи. Становище жінок і дітей | ||
7 | Узагальнення | ||
Тема 3. Реформація і контрреформація (6 годин) | |||
8 | Криза релігійної свідомості, поширення ідей гуманізму. Ренесанс і Бароко: зміна погляду на людину і світ. Пошук нових способів пізнання світу. Народження нової європейської науки. | ||
9 | Практичне заняття. Леонардо да Вінчі — титан епохи Відродження | ||
10 | Реформація в Німеччині | ||
11 | Поширення Реформації та Контрреформація | ||
12 | Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбургський релігійний мир 1555 р. | ||
13 | Практичне заняття. Світ очима католика, православного, протестанта. Узагальнення | ||
Тема 4. Західноєвропейські держави в ХУІ- першій половині ХУІІ ст. (8 годин) | |||
14 | Франція Особливості абсолютизму в різних країнах Європи. Протекціонізм і меркантилізм. Кардинал Рішельє | ||
15 | Іспанія | ||
16 | Нідерланди Національно-визвольна війна у Нідерландах. Народження республіки. В. Оранський | ||
17 | Англія: від абсолютної — до парламентської монархії. Єлизавета І. Англійська революція | ||
18 | Практичне заняття. «Величний вік» Людовіка XIV — зразок абсолютної монархії. Англія: від абсолютної — до парламентської монархії. Єлизавета І. Англійська революція. | ||
19 | Міжнародні відносини. Тридцятилітня війна та Вестфальський мир, їх вплив на Європу. Особливості шляхетської демократії у Польщі | ||
20 | Московське царство. Іван IV Грозний. Початок правління династії Романових. Петро І. Російська імперія | ||
21 | Узагальнення | ||
Тема 5. НОВІ ІДЕЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЖИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ. Європейське Відродження (4 годин) | |||
22 | Народження нової культури. Криза релігійної свідомості, поширення ідей гуманізму Мистецтво Високого Відродження. Мистецтво бароко | ||
23 | Практичне заняття. Леонардо да Вінчі — титан епохи Відродження | ||
24 | Досягнення науки та тягар марновірства. Література | ||
25 | Узагальнення. | ||
Тема 7. Криза старого порядку. Початок модернізації (7 годин) | |||
26 | Революція ХУІІ століття в Англії | ||
27 | Початок промислового перевороту | ||
28 | Франція | ||
29 | Практичне заняття. Погляди французьких просвітників на державу, суспільний устрій та церкву | ||
30 | Освічений абсолютизм Ідеї освіченого абсолютизму в політиці європейських монархів Фрідріх ІІ. МаріяТерезія. Йосип ІІ. Катерина II | ||
31 | Англійські колонії в Північній Америці. Основні події Війни за незалежність. Утворення США. | ||
32 | Практичне заняття. Декларація незалежності, Конституція США — втілення ідей Просвітництва | ||
Тема 8. ТРАДИЦІЙНІ СУСПІЛЬСТВА СХОДУ Країни Сходу (3 години) | |||
33 | Османська імперія. Персія | ||
34 | Китай та Японія | ||
35 | Узагальнення |
Коментарi